Skip to main content

Oferty pracy

Poniżej znajdziesz wszystkie oferty pracy w naszej firmie, w Gliwicach.

✔️ Telemarketer (do nienachalnego marketingu z dobrą ofertą)

Firma Promur z Gliwic jest wyłącznym dystrybutorem myjek wysokociśnieniowych DiBO, hydropiaskarek Torbo oraz urządzeń Heatweed, Mosmatic, Sys-teco na terenie Polski.

Zajmujemy się handlem, wynajmem, serwisowaniem urządzeń, a także organizujemy usługi z zastosowaniem innowacyjnych sprzętów, które sprzedajemy.

Nasza praca polega na doradztwie i rozwiązywaniu problemów naszych klientów poprzez umożliwienie im wykonania zleceń w sposób szybszy i bardziej ekonomiczny. Pracujemy na szerokim rynku, od przemysłu stoczniowego, przez budownictwo drogowe i kubaturowe aż po przemysł spożywczy, rynek komunalny i mieszkaniowy. Szeroka oferta oraz działalność w wielu branżach sprawia, że praca w naszej firmie jest różnorodna i ciekawa.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko telemarketera/handlowca, która ma zajmować się pierwszym kontaktem z klientem i przedstawieniem mu zakresu naszej oferty.

Poszukujemy osób które mają doświadczenie w tym zawodzie a jednocześnie są zmęczone usilnym wciskaniem usług klientom i poszukują firmy w której klienci nie będą zrażeni do samej rozmowy.

Nasz marketing staramy się prowadzić w sposób nienachalny, więc rozmowa telefoniczna ma opierać się na skrótowym przedstawieniu firmy oraz zachęceniu klienta do zgody na otrzymywanie naszego kwartalnika branżowego w formie mailowej. Po takiej rozmowie czekamy na kontakt zwrotny ze strony klienta jeśli pojawią się u niego projekty przy których będzie potrzebował naszego sprzętu/usługi.

Sami nie ponawiamy kontaktu telefonicznego.

Wymagania:

  • łatwość nawiązywania kontaktu,
  • pozytywne nastawienie do pracy, brak oznak wypalenia zawodowego,
  • doświadczenie w tego typu pracy, umiejętność dostosowania rozmowy to klienta i branży,

Mile widziane:

  • samodzielność i inicjatywa,
  • wiedza techniczna pozwalająca na zrozumienie zasady pracy urządzeń które dystrybuujemy,
  • dobry humor, zawsze mile widziany w naszej załodze.

Oferujemy:

 

  • Telefon, komputer służbowy,
  • Możliwość pracy zdalnej w dużym zakresie,
  • Solidne wynagrodzenie,
  • Możliwość rozwoju stanowiska w kierunku opiekuna klienta.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu intencyjnego mailem bądź poprzez formularz.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PROMUR z siedzibą w Gliwicach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest PROMUR z siedzibą w Gliwicach przy ul. Moniuszki 13. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

✔️ Operator sprzętu

Miejsce pracy: Gliwice, Śląskie

Doszedłeś do wniosku, że w obecnej pracy jesteś niedoceniany i kiepsko opłacany? Szukasz ciekawej pracy w której nauczysz się praktycznych umiejętności? Świetnie się składa gdyż obecnie poszukujemy osoby, która będzie obsługiwała nasz magazyn oraz wykonywała prace w zakresie m.in. obsługi myjek ciśnieniowych.

Wymagania:

  • Stabilność w postaci chęci do pracy, punktualności oraz dyspozycyjności
  • Sprawne i dokładne wykonywanie powierzonych zadań
  • Nastawienie na długofalową współpracę
  • Dobry stan zdrowia i kondycja fizyczna
  • Zdolności manualne, intuicja techniczna oraz obycie z podstawowymi narzędziami (np. wkrętarka)
  • Aktualne prawo jazdy kat. B (B+E będzie dodatkowym atutem)

WSZYSTKIEGO CIĘ NAUCZYMY! Nasze sprzęty to flagowe modele najlepszych producentów (zobacz DiBO JMB-M), a praca na nich to przyjemność pod wieloma względami. Nie wymagamy tutaj doświadczenia, a Ty nabędziesz nowe umiejętności.

Praca będzie się odbywać w naszej siedzibie zlokalizowanej w Gliwicach, na ulicy Moniuszki 13 gdzie mamy biuro oraz magazyn sprzętów. Spotykamy się często z presją czasu, ale atmosfera między wszystkimi członkami załogi (włącznie z kierownictwem) jest naprawdę swobodna i przyjemna. Nie ma żadnych barier w komunikacji.

Zatrudnienie w postaci umowy o pracę, B2B lub innej, która Cię stysfakcjonuje.

Praca od poniedziałku do piątku (wolne weekendy)

Stawka godzinowa: 25 – 40 złotych brutto

Prosimy o przesyłanie CV pod adresem: https://promur.pl/oferty-pracy/

CV powinno zawierać zdjęcie, dane kontaktowe oraz informacje o zatrudnieniu.

UWAGA! Rozpatrujemy CV przesłane tylko poprzez formularz na naszej stronie internetowej. Aplikacje za pośrednictwem Facebooka nie będą brane pod uwagę i rozpatrywane. Na pytania odpowiadamy po nawiązaniu kontaktu z wybraną osobą.

 

Jak wygląda praca można zobaczyć na naszych filmikach:

https://www.youtube.com/watch?v=TzWh-FenjFk

https://www.youtube.com/watch?v=fegHDzV8x8w

https://www.youtube.com/watch?v=7YIZGi49dbM

https://www.youtube.com/watch?v=lMGU_Y6mz5A

✔️ Specjalista techniczny (sprzętowiec)

Firma Promur jest wyłącznym dystrybutorem myjek wysokociśnieniowych DiBO, hydropiaskarek Torbo oraz urządzeń Heatweed, Mosmatic, Sys-teco na terenie Polski.

Zajmujemy się handlem, wynajmem, serwisowaniem urządzeń, a także organizujemy usługi z zastosowaniem innowacyjnych sprzętów, które sprzedajemy.

Nasza praca polega na doradztwie i rozwiązywaniu problemów naszych klientów poprzez umożliwienie im wykonania zleceń w sposób szybszy i bardziej ekonomiczny. Pracujemy na szerokim rynku, od przemysłu stoczniowego, przez budownictwo drogowe i kubaturowe aż po przemysł spożywczy i rynek komunalny. Szeroka oferta oraz działalność w wielu branżach sprawia, że praca w naszej firmie jest różnorodna i ciekawa.

Specjalista techniczny (sprzętowiec)

Miejsce pracy: Gliwice

 

Specjalista techniczny, którego poszukujemy ma przede wszystkim odpowiadać za sprawność i kompletność urządzeń oferowanych do wynajmu. Ponadto będzie odpowiedzialny za koordynację i wysyłkę zamówionych przez klienta zestawów urządzeń. Sprzętowiec będzie również zajmował się dostawami na terenie Śląska oraz instruktażem operatorów.

 

Sprzętowiec ma za zadanie:

 

– Doskonale opanować technikę użytkowania wszystkich urządzeń i potrafić skutecznie przekazać niezbędną wiedzę klientowi,

– Skrupulatnie prowadzić dokumentację urządzeń zarówno firmowych, jak i tych należących do klienta a podlegającą umowom serwisowym,

– Wykonywać podstawowe czynności serwisowe oraz koordynować ewentualne naprawy,

– Dopilnować, aby klient otrzymał kompletne zamówienie w umówionym terminie.

 

 

Oczekujemy:

 

Podstawowym wymaganiem jest wiedza techniczna. Kandydat musi opanować konstrukcję i zasadę działania urządzeń, które sprzedajemy, aby zawsze móc pomóc klientowi. Oczekujemy zdolności i doświadczenia w majsterkowaniu i pracy z urządzeniami mechanicznymi. Drugim wymaganiem jest łatwość nawiązywania kontaktu. Szukamy pogodnych osób, które szybko potrafią zjednać sobie ludzi. Poza rozmową z klientem jest to potrzebne do utrzymania dobrej atmosfery w pracy, na czym nam z oczywistych względów bardzo zależy. Trzecim wymaganiem jest zaangażowanie w powierzone obowiązki oraz wysoka kultura pracy. Porządek w warsztacie, magazynie oraz w dokumentacji jest niezbędny w celu uniknięcia błędów i umiejętność jego zachowania jest cechą niezbędną na tym stanowisku.

 

Wskazane jest:

 

– aby kandydat potrafił biegle posługiwać się językiem angielskim,

– umiejętność prowadzeniu auta dostawczego typu bus,

– doświadczenie przy serwisowaniu urządzeń, majsterkowaniu.

 

Mile widziane będzie prawo jazdy B+E, wszelkiego rodzaju certyfikaty i szkolenia techniczne, doświadczenie w pracy z podobnymi urządzeniami, posiadanie własnej działalności.

 

Zapewniamy:

– stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź B2B,

– godziwe wynagrodzenie podstawowe oraz premie,

– szkolenie i przygotowanie do wykonywania powierzonych obowiązków,

– telefon służbowy, komputer i inne niezbędne narzędzia pracy.

 

Możliwość rozwoju w naszej firmie.

 

W zależności od predyspozycji oraz umiejętność, którymi sprzętowiec będzie się wykazywać, przewidujemy możliwość ewolucji stanowiska w jednym z dwóch kierunków:

 

  • Szkolenia — prowadzenie regularnych, zaawansowanych szkoleń tematycznych dla grup klientów. Szkolenia będą odbywać się w siedzibie firmy w Gliwicach. Oprócz tego przygotowanie i wykonywanie prezentacji działania sprzętu u klienta w formie road show.
  • Serwis — prowadzenie i koordynacja serwisów i napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oferowanych przez nas sprzętów.

Wynagrodzenie

Widełki wynagrodzenia w ogłoszeniu są dość szerokie, szczegóły wynagrodzenia będziemy proponować po rozmowie kwalifikacyjnej na podstawie posiadanych przez kandydata umiejętności i doświadczenia.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu intencyjnego mailem bądź poprzez formularz.

 

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez PROMUR z siedzibą w Gliwicach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Informujemy, że Administratorem danych jest PROMUR z siedzibą w Gliwicach przy ul. Moniuszki 13. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

❌ Doradca techniczny

Doradca techniczny

Miejsce pracy: Gliwice

Doradca klienta ma za zadanie aktywnie obsługiwać zarówno stałych klientów jak i nowych, którzy kontaktują się z naszą firmą dzięki prowadzonym kampaniom marketingowym.

Doradca ma za zadanie:

– Doskonale opanować wiedzę w zakresie zastosowania, konstrukcji i cen oferowanych sprzętów,

– Prowadzić rozmowy z zainteresowanym klientem i profesjonalnie omówić jego potrzeby,

– Utrzymywać dobre relacje z kluczowymi klientami,

– Uczestniczyć w kampaniach promocyjnych oraz szkoleniach dla zainteresowanych klientów,

– Uczestniczyć w kampaniach typu road show.

– Wykonywać dostawy lub pokazy sprzętów wraz z wykonaniem dokładnych dokumentacji fotograficznych i video

Oczekujemy:

Podstawowym wymaganiem jest wiedza techniczna. Kandydat musi opanować konstrukcję i zasadę działania urządzeń które sprzedajemy aby zawsze móc pomóc klientowi. Oczekujemy zdolności i doświadczenia w majsterkowaniu i pracy z urządzeniami mechanicznymi.

Drugim wymaganiem jest łatwość nawiązywania kontaktu. Szukamy pogodnych osób które szybko potrafią zjednać sobie ludzi. Poza rozmową z klientem jest to potrzebne do utrzymania dobrej atmosfery w pracy na czym nam z oczywistych względów bardzo zależy.

Trzecim wymaganiem jest zaangażowanie w powierzone obowiązki oraz wykazywanie się kreatywnością przy wykonywanej pracy. Jako, że jesteśmy małym zespołem który szybko się rozwija nie wszystkie sytuacje będą przewidziane procedurą. Tym samym pracownik musi być samodzielny, umieć unikać błędów i wykorzystać sprzyjające okazje do pozyskania zlecenia bądź zamówienia.

Wskazane jest:

– aby kandydat potrafił biegle posługiwać się językiem angielskim,

– potrafił sprawnie, bezbłędnie i profesjonalnie redagować maile,

Mile widziane będzie:

– prawo jazdy B+E, wszelkiego rodzaju certyfikaty i szkolenia techniczne, doświadczenie w pracy z podobnymi urządzeniami, posiadanie własnej działalności.

Zapewniamy:

– stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bądź B2B,

– godziwe wynagrodzenie podstawowe plus prowizja,

– szkolenie i przygotowanie do wykonywania powierzonych obowiązków,

– telefon służbowy, laptop i inne niezbędne narzędzia pracy.

❌ Sprzątanie biura

Poszukujemy do naszej firmy usługi sprzątania biura. Biuro w stylu loftowym (duża otwarta przestrzeń) ok. 70 m2 plus zaplecze sanitarne.

Sprzątanie zajmuje ok. 1-2 godziny.

Chcielibyśmy 4x w miesiącu, 1x w tygodniu. Najlepiej jeden stały dzień (od pon. do pt.) w godzinach 8-15.

Osoba prywatna lub firma.

Aplikuj wygodnie korzystając w formularza!

Obok masz wymienione wszystkie oferty pracy, w tym aktualne. Kliknij i rozwiń by poznać wymagania. Pamiętaj by zawrzeć wszystkie potrzebne dane kontaktowe w CV, abyśmy mogli bez problemu się z Tobą skontaktować, jeśli zainteresuje nas Twoja kandydatura.